فروشگاه های مجازی و کالاها یی که وجود خارجی ندارند
در دنیای مجازی همه نوع فعالیت الکترونیکی و فناورانه قابل تصور هست. خرید الکترونیکی از یک حراجی و یا یک فروشگاه بدیهی است. اما اتفاق جالبی که در کشور کره تجربه شده است نیز در نوع خود جالب توجه است.در این فروشگاه ها فقط تعدادی عکس کالا وجوددارد که با انتخاب آن ها سفارش انجام می شود و سفارش ها از کارت خرید کسر می گردد و دیگر نیاز به حمل کالا توسط شخص نیست، و همان روز کالاهای انتخاب شده درب منزل تحویل داده می شود.

شعبه های زیادی از این فروشگاه ها در کشورهای پیشرفته وجود دارد ولی در کره ی جنوبی برپایی این فروشگاه ها بر روی دیوارهای ایستگاه مترو کار جالبی بوده، کالاهای اين سوپر مارکت شامل عکس هایی هستند که به صورت پوستر هایی دیجیتالی بر دیوار ايستگاه مترو نصب شده است. مسافرانی که برای حمل و نقل عمومی مترو را انتخاب می کنند، می توانند تا زمان سوار شدن از اين سوپر مارکت مجازی خریداری کنند و ساعتی بعد آن را در منزل خود تحویل بگیرند.




