چه کنیم تا گوگل سایت ما را دوست داشته باشد؟

دومین همایش بازاریابی اینترنتی ایران طی روز های 13 و 14 بهمن ماه سال جاری به همت شرکت هلدینگ بیزنس گلدن وی (BGW) و شرکت کاسپید (Kaspid)برگزار شد.

شهرت کاسپید در ارائه خدمات تخصصی بازاریابی اینترنتی و شرکت BGWدر حوزه تجارت الکترونیک فعال است.                                                          

ماسیمو بورجیو، کریستین هاجسون، گویلرمو ویلاردیگ، سِپیدا انصاری، محسن آقایی و دکتر حمید سپیدنام از سخنرانان این همایش بودند.

مهمترین محورهای ارائه شده بشرح زیر بود:                    

راهکارهای نوین بازاریابی

تحلیل وب سایت و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال

نقش موتورهای جستجو در بازاریابی اینترنتی

راهکارهای اجرایی بازاریابی اینترنتی

تجزیه تحلیل وب و سیستم های مدیریت محتوا

طراحی و راه اندازی کسب و کارهای مجازی

ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی

یادداشت های این همایش را با عنوان چه کنیم تا گوگل سایت ما را دوست داشته باشد؟در ادامه مطلب بخوانید...

ادامه نوشته

به سامسونگ افتخار می کنیم

مجموعه سامسونگ کره جنوبی شامل شرکت های متعدد فعال در زمینه های مختلف مانند الکترونیک، صنایع سنگین، خودروسازی، ساختمان سازی، امنیت، بیمه، تبلیغات و غیره است.

تعداد کارکنان شرکت های زیرمجموعه سامسونگ، 344 هزار نفر است.این مجموعه در سال 2010 توانست 220 میلیارد دلار سود کسب کند. این میزان سود، دو برابر درآمد سرانه ملی کشورهایی چون قطر، کویت، مراکش و عراق است.

اگر سامسونگ یک کشور بود بر اساس آمارهای سال 2006 می توانست رتبه 35 در بزرگترین اقتصادهای بزرگ جهان را داشته باشد.

بد نیست بدانید سامسونگ ایده یک برنج فروش ساده کره ای بوده است. داستان سامسونگ امپراتوری بزرگ را در ادامه مطلب بخوانید...

ادامه نوشته

تحلیل کارشناسی شاه عباس در حوزه اقتصاد کشور

 مي گويند:

   شاه عباس از وزير خود پرسيد: امسال اوضاع اقتصادي كشور چگونه است؟"

    وزير گفت:

 "الحمدالله به گونه اي است كه تمام پينه دوزان توانستند به زيارت كعبه روند!"

    شاه عباس گفت:

 "نادان! اگر اوضاع مالي مردم خوب بود مي بايست كفاشان به مكه مي رفتند نه پينه‌دوزان...، چون مردم نمي توانند كفش بخرند ناچار به تعميرش مي پردازند، بررسي كن و علت آن را پيدا نما تا كار را اصلاح كنيم.

 

 

ارزیابی برنامه ها در سازمان رسانه

فرآیند ارزیابی برنامه در سازمان رسانه رادیو و تلویزیون عنوان سخنرانی دکتر ناصح حکمت آرا در گردهمایی مدیران نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما  بود. 

در ادامه یادداشت های این سخنرانی را می خوانید.

 مهم‌ترين و بارزترين خصيصه مديريت در سازمان‌هاي رسانه‌اي ، مديريت پيام و محتوا  است. مديريت پيام از آن منظر اهميت دارد که:

 اولاً تأمين کننده خواسته‌ها و رسالت‌هاي رسانه در ساماندهي و عرضه پيام از يک رسانه و گره خورده با فلسفه وجودي آن است .

 ثانيا مي‌تواند وجه تمايز يک رسانه از رسانه‌هاي مشابه باشد.

 تعریف مدیریت رسانه

مديريت رسانه عبارت است از فرآيند بهكارگيري بهينة كلية امكانات مادي، انساني، تكنولوژيكي و غيره در جهت توليد، بازتوليد و توزيع پيام‏هاي هدفمند در چارچوب نظام ارزشي پذيرفته شده كه با هدف غايي اثرگذاري مطلوب بر مخاطبان صورت مي‏گيرد. (روشندل، 1385)

تعريف ارزيابي در رسانه

ارزيابي عبارتست از مقايسه«‌ نتايج مورد انتظار و نتايج واقعي » يك برنامه به منظور ارتقاي سطح كمي و كيفي برنامه به منظور افزايش ميزان اثرگذاري آن بر مخاطبان.

 (پرينگل و استار 2006 )

 انواع ارزیابی ها را در ادامه مطلب بخوانید...

ادامه نوشته

یک نشانه قرآنی

در شمالی ترین شهر دانمارک می توان یک نشانه قرآنی را دید. در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی را می توان در سجیه دید. جایی که دریای بالتیک و دریای شمالی بهم می پیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمی شوند و بنابرین این پدیده زیبا بوجود می آید و این همان چیزی است که در قرآن آمده است.

در قرآن بارها از آیات و نشانه های خداوند شنیده اید. اما هیچ گاه به آنها در اطرافمان توجه نکرده ایم. این یکی از همان نشانه های است که خداوند در آیات مختلف درباره آن سخن گفته است. با دیدن این مناظر عجیب و زیبا، می توان بیشتر تعمق کرد.

ادامه نوشته