۹ مرحله اجرایی جهت تهیه کمپین تبلیغاتی
به کلیه فعالیت هایی که در خصوص عملیات طراحی شده برای تبلیغ کردن یک صنعت یا کالاهای مربوط به آن را در مدیریت تبلیغات، “برنامه جامع تبلیغاتی Advertising campaign” یا کمپین تبلیغاتی می گویند. اجرای هر “برنامه جامع تبلیغاتی توسط یک “گروه تبلیغاتی” که متشکل از یک کارشناس یا گروه که وظایف دفتر تبلیغاتی را به انجام می رساند، تدوین و انجام می گردد.
یک دفتر تبلیغاتی، که دارای سازمان داخلی است، متشکل از چند مدیریت است، یک ورودی شرح وظایف تبلیغات و یک خروجی برنامه تبلیغاتی دارد. هر برنامه تبلیغاتی بسته به اوضاع و نوع بازار و مخاطبان تبلیغات ممکن است به روش مخصوص به خود تدوین شود.
سیاستگذاری فضای مجازی سامان می یابد
رهبر معظم انقلاب، شهریورماه سال ۹۴ در حکم آغاز به کار دور دوم فعالیت شورای عالی فضای مجازی بر انحلال شوراهای موازی با این شورای عالی، تاکید کردند. در این راستا شورای عالی فضای مجازی در نخستین جلسه خود در سال ۹۵ که اوایل هفته جاری تشکیل شد، بر این مهم جامه عمل پوشاند و موضوع انحلال شوراهای عالی اطلاع رسانی، انفورماتیک، افتا (امنیت فضای تبادل اطلاعات) و فناوری اطلاعات را تصویب کرد.