پدر بازاریابی نوین ایران درگذشت
دکتر احمد روستا ملقب به پدر بازاریابی نوین در ایران در سال 1327 و در شهر يزد ديده به جهان گشود. ايشان مدرک دکترای مدیریت خود را از دانشگاه برادفورد انگلستان در سال 1979 میلادی اخذ نمود و عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی – دانشکده مدیریت و حسابداری بود. دکتر روستا دارای 34 سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، صادرات ، تبلیغات و مدیریت استراتژیک و دارای مقالات و کتاب های تالیفی متعددی است. دکتر روستا در تاریخ بیستم آذر ماه سال 1400 پس از سال ها مبارزه با بیماری بدرود حیات گفت. روحش شاد.

آدرس وبسایت: www.Drroosta.ir
تعدادی از آثار دکتر احمد روستا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- مدیریت بازاریابی (به همراه دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی)
- تحقیقات بازاریابی(نگرشی کاربردی)(به همراه دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی)
- رفتار مصرف کننده
- مدیریت صادرات و بازاریابی بینالمللی
- تکنیکها و تاکتیکهای تبلیغات
- مدیریت و مهارتهای فروش
- با بزرگان بازاریابی دنیا
- نخبگان بازاریابی
- از رویا تا واقعیت
- مهندسی ذهن و ان ال پی
- برنامه ریزی رسانههای تبلیغاتی
- تبلیغات تریزی
- گنجینه فروش
- الگوی مدیریت یزدی ها
- کیمیای فروش با جاذبههای مالی وعاطفی
- مدیریت استراتژیک تبلیغات
- راهگشای فروش
- کسب کار سبز
- بازاریابی عصبی
+ نوشته شده در شنبه بیستم آذر ۱۴۰۰ ساعت 10:52 توسط سعید رضائیان
|