محورهای مورد نظر

الف - تهدیدها و فرصتهای شبکه های اجتماعی مجازی برای رسانه رادیو و تلویزیون.

-        تهدیدهای شبکه های اجتماعی مجازی از نظر اطلاع رسانی و خبر رسانی برای رادیو و تلویزیون.

-        تهدیدهای ناشی از رویکرد مخاطبان و کاربران به سمت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مجازی.

-        چالش های مرتبط با راه اندازی شبکه های اجتماعی مجازی صوتی و تصویری داخلی از سوی سازمان های ایرانی .

-        فرصتهای شبکه های اجتماعی مجازی از نظر سوژه یابی و تولید محتوا برای رادیو و تلویزیون.

-        کارکرد شبکه های اجتماعی مجازی برای مشارکت کاربران در برنامه سازی رسانه های صوتی و تصویری.

ب- ظرفیتها و قابلیتهای شبکه های اجتماعی مجازی برای رسانه رادیو و تلویزیون.

-        استفاده از  قابلیتها و ویژگی های شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه پرتال های رادیو و تلویزیون .

-        بررسی و معرفی تکنیک های تجهیز وب سایتهای شبکه های رادیو و تلویزیونی به فناوری های شبکه های اجتماعی مجازی.

-        بررسی وضعیت باز انتشار محتوای تولیدی رادیو و تلویزیون در شبکه های اجتماعی مجازی.

-        ظرفیتهای شبکه های اجتماعی مجازی برای برنامه سازان و تهیه کنندگان شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در ایران .

-        سیاست رسانه ای صدا و سیما در حوزه شبکه های اجتماعی مجازی.

ج - همگرایی رسانه های مجازی و رادیو و تلویزیون با استفاده از شبکه های اجتماعی.

-        همگرای رسانه ای در عصر شبکه های اجتماعی مجازی.

-        بررسی امکان انتشار همزمان محتوای شبکه های صوتی و تصویری در شبکه های اجتماعی مجازی.

-        راه اندازی کانال های رسمی شبکه های تلویزیونی در شبکه های اجتماعی مجازی مانند یوتیوب .

-        تولید محتوای تعاملی برای شبکه های اجتماعی مجازی.

-        راه اندازی شبکه های اجتماعی مجازی تخصصی از سوی شبکه های رادیویی و تلویزیونی .

-        تلویزیون های تعاملی و آی پی تی وی و شبکه های اجتماعی مجازی .

-        نقش شبکه های اجتماعی مجازی در بازانتشار و سفارشی سازی و تکثیر محتوای منتشره توسط رسانه رادیو و تلویزیون .

-        بررسی ابعاد مختلف راه اندازی صفحات رسمی یا لینک بازانتشار محتوای شبکه های رادیو و تلویزیونی در شبکه های اجتماعی مجازی.

-        بررسی همگرایی رسانه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی مجازی .

د‌-   مطالعات موردی در باره استفاده شبکه های رادیو و تلویزیونی از شبکه های اجتماعی مجازی .

-        مطالعه موردی در باره استفاده شبکه های تلویزیونی بین المللی مانند سی ان ان و بی بی سی از شبکه های اجتماعی مجازی.

-        مطالعه موردی در باره استفاده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از شبکه های اجتماعی مجازی.

-        بررسی اقدامات معاونت رسانه مجازی صدا وسیما در حوزه شبکه های اجتماعی مجازی.

-        استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در پوشش خبری و تصویری بحران های داخلی وبین المللی .

-        تحلیل محتوای تصویر صدا و سیما در شبکه های اجتماعی مجازی .

-        بررسی و مطالعه موردی شبکه سین ریپورت و آی ریپورت در پاکستان و آمریکا .

-        مطالعه موردی صفحات مرتبط با برنامه ها و شبکه های رادیو و تلویزیونی در شبکه های اجتماعی مجازی